Mitől lesz igazán elégedett a vásárló? – a Kifli.hu példája

Széleskörű ismertségre szert tenni egy új piacon komoly feladat, még a tapasztalt vállalkozók számára is. Melyek azok az üzleti gyakorlatok, amelyekkel látványos eredmények érhetők el? Miként növelhető az ügyfelek elégedettsége és hogyan ismerhetők meg igazán a vásárlói vagy akár munkavállalói igények?

A kifli.hu nemrég a magyar élelmiszer-házhozszállítás terén – részben a járvány hatására – látványos eredményeket ért el. Arra, hogy milyen döntések vezettek a társaság sikeréhez, az OTP Business Café következő eseményén Klekner Péter, a kifli.hu ügyvezetője ad választ. A csehországi gyökerű vállalkozás vezetője üzleti tanácsai mellett arra is kitér, hogy miként tehető fenntarthatóbbá a cégek működése.

Előadóink

Dancsné Engler Bernadett portré fotó
Dancsné Engler Bernadett
Mikro- és Kisvállalkozói vezető
OTP Bank
Klekner Péter portré fotó
Klekner Péter
Ügyvezető
kifli.hu

Vetélkedő

Az OTP Bank virtuális kávéházában a szakmai előadásokon túl vendégeink egy pár perces – cégjogi és gazdasági ismeretekkel kapcsolatos – játékon is részt vehetnek. A helyes válaszokat leggyorsabban beküldők balatoni élményvitorlázást nyerhetnek. A játékra csak a rendezvények alatt lehet jelentkezni.

Nyertesek – március 31.

Videók

Tekintse meg az OTP Business Café korábbi eseményeinek legemlékezetesebb pillanatait.