Mi történik a SZÉP-kártyákkal?

Jogszabályváltozás miatt a SZÉP-kártya kibocsátóknak szerződést kell kötniük minden kártyabirtokosukkal. Az OTP Pénztárszolgáltató ezért az ősz folyamán tértivevényes levélben postázza, a regisztrált ügyfelek részére pedig e-mailben küldi el az OTP SZÉP kártya szerződéseket.

Önnek mindössze annyi teendője van, hogy vegye át a postai tértivevényes levelet, vagy nyissa meg az e-mailben kapott linken lévő OTP SZÉP kártya szerződését. A szerződést nem kell aláírnia, vagy visszaküldenie, azt a kézhezvételtől számított 15 napot követően automatikusan elfogadottnak tekintjük.

A szerződés létrejöttével Önnek semmilyen fizetési kötelezettsége nem keletkezik. Az OTP Pénztárszolgáltató valamennyi kártyabirtokos számára díjmentesen megnyitja az egyedi számláit.

A jogszabályváltozás nem érinti a meglévő OTP SZÉP kártyáját, azzal továbbra is a megszokott módon fizethet az elfogadóhelyeken.

A jogszabályváltozásnak köszönhetően a 2 évig fel nem használt összeg ezentúl nem vész kárba, hanem továbbra is felhasználható a számláról, de a fel nem használt összeg után az OTP Pénztárszolgáltató havi 3%-os díjat számít fel.

Fontos!

Ha nem veszi át a szerződését, 2019. január 5. után munkáltatója nem tudja feltölteni juttatásait az OTP SZÉP kártyájára.

Miért előnyös számomra a szerződés?

  • 2019-től továbbra is zavartalanul használhatja OTP SZÉP kártyáját az ország legnagyobb elfogadóhelyi hálózatában.
  • A két évnél régebben utalt, fel nem használt összeg ezentúl nem jár le, az megmarad az Ön számláján. (Az OTP Pénztárszolgáltató a jogszabály alapján havi 3 százalékos díjat számít fel a 2 éve fel nem használt egyenleg után.)

Miért kell szerződést kötnöm a SZÉP-kártyámra vonatkozóan?

  • A SZÉP-kártya kormányrendelet miatt a kártyakibocsátóknak közvetlenül kell szerződniük a SZÉP-kártyabirtokosokkal.
  • A SZÉP-kártyákat kibocsátó intézmények eddig az Ön munkaadójával álltak szerződésben.

Mit kell tennem?

  • Kérjük, vegye át az OTP Pénztárszolgáltató postai úton küldött levelét, vagy nyissa meg az e-mailben küldött linket, ahol megtekintheti szerződését.
  • Önnek más teendője nincs, csak őrizze meg a szerződést. Nem kell válaszolnia rá és nem is kell visszaküldenie.

Miért nem kell aláírva visszaküldenem a szerződésemet?

  • A kormányrendelet azt írja elő, hogy SZÉP-kártya-szerződése az átvétel napjától számított 15 nap elteltével automatikusan érvényessé válik, így nem kell azt visszaküldeni az OTP Pénztárszolgáltató részére.

Mitől függ, hogy postán vagy e-mailben kapom meg a szerződésem?

  • Attól függ, hogy milyen meglévő elérhetőség áll a rendelkezésünkre a szerződés kiküldésének időpontjában.
  • Amennyiben Ön korábban regisztrált az OTP Portálokon, vagy egyéb csatornán megadta az e-mail címét akkor e-mailben küldjük el a szerződését.
  • Azok a kártyabirtokosok, akiknek az e-mail címük nem áll a rendelkezésünkre, tértivevényes levélben kapják meg a szerződésüket az ősz folyamán.

Regisztráljon az OTP Portálok felületén!
Ha már korábban regisztrált, kérjük, frissítse adatait.

A regisztrációnak köszönhetően Ön biztosan megkapja OTP SZÉP kártya szerződését, előleget utalhat és az aktuális egyenlegét is lekérdezheti.

Regisztrálok

Mi történik, ha nem veszem át a szerződésemet 2019. január 5. előtt?

  • Ha nem veszi át az OTP Pénztárszolgáltató által Önnek eljuttatott szerződést, akkor 2019. január 5. után kártyájára már nem érkezhet új utalás, így munkaadója nem tudja majd feltölteni juttatásait.
  • Önnek csak arra lesz lehetősége, hogy a kártyáján 2019. január 5-én rendelkezésre álló összeget elköltse.