November 2-től még biztonságosabban vásárolhat bankkártyájával az interneten.
Ekkortól Önnek több lépcsőben kell megerősítenie, hogy kártyabirtokosként jóváhagyja a vásárlást, ha korábban már megadott mobiltelefonszámot
- az internetes vásárlás jóváhagyásához (használja az ), vagy
- a lakossági OTPDirekt internetes szolgáltatásba való belépéshez.
-
Ha már előfordult Önnel, hogy internetes vásárláskor egy megerősítő kódot kért Öntől a fizetési felület, akkor valószínűleg az Ön kártyájához be van állítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás.
Hogy hogyan ellenőrizheti, milyen telefonszám van beállítva az internetes vásárlásai jóváhagyásához lentebb bővebb, a kártyatípusának megfelelő tájékoztatást találhat.
A szolgáltatás igénybevétele
Önnek csak a TeleKódját kell megváltoztatnia vagy frissítenie kell a SmartBank alkalmazást a telefonján, ha már van megadott mobiltelefonszáma a banki azonosításhoz és
- lakossági főkártya-birtokos és
- az elmúlt egy évben vásárolt bankkártyájával az interneten.
Önnek regisztrálnia kell az ,
- ha nincs a banki azonosításhoz regisztrálva mobiltelefonszáma
- vagy van, de Ön nem használta kártyáját az elmúlt egy évben internetes vásárlásra;
- esetleg Ön társkártya-birtokos vagy üzleti betéti kártya birtokosa (a társkártya-birtokosokra vonatkozó teendőkről a Gyakran ismételt kérdések között olvashat, az üzleti betéti kártyákra vonatkozó teendőket az „Üzleti betéti kártyával rendelkezem” cím alatt találja).
2021. január 1-től mindenkinek kötelező lesz több lépcsőben jóváhagynia az internetes kártyás vásárlásait, ha olyan kereskedőnél vásárol, aki alkalmazza ezt a szolgáltatást. Ha tehát nem adott meg telefonszámot a banki azonosításhoz, nem fog tudni az interneten vásárolni az érintett internetes kereskedőknél. (Minden olyan kereskedőnek, akinek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződése, 2021. január 1-től kötelező lesz alkalmaznia a kétlépcsős hitelesítést az EU 2015/2366-os irányelvének (PSD2) megfelelően.)
A kincstári kártyával kapcsolatos teendőket az innen letölthető dokumentumban tudja megtekinteni.
Válassza ki, milyen típusú bankkártyával rendelkezik, és nézze meg a teendőit!
November 2-től ön kétféleképpen tudja azonosítani magát internetes vásárláskor
- vagy az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás (OTP SmartBank alkalmazás) használatával;
- vagy a mobileszközére kapott és TeleKóddal.
Azonosítás OTP SmartBank használatával
Vásárlását telefonon is gyorsan és egyszerűen jóváhagyhatja az OTP SmartBank alkalmazásban. Ilyenkor egy felugró értesítést kap a telefonjára, amire rákattintva belép az alkalmazásba, majd az alkalmazáson belül egy jóváhagyással engedélyezheti az internetes vásárlást.
Vásárláskor a megszokott módon adja meg a kártyaadatait!
Az OTP SmartBank alkalmazás felugró értesítést küld a telefonjára, amire rákattintva jóváhagyhatja a vásárlást.
Ha jóváhagyja a kérelmet az alkalmazásban, sikeresen végzett a vásárlással.
Az OTP SmatBank alkalmazással csak akkor tudja jóváhagyni internetes kártyás vásárlásait, ha a bankszámlájához már tartozik OTPdirekt internetes szolgáltatás, amellyel az adott bankkártyát is tudja kezelni. Ha Ön nem regisztrált felhasználója az OTP SmartBank alkalmazásnak, akkor kizárólag Telekóddal és Internetes biztonsági kóddal tudja jóváhagyni az internetes vásárlásait.
Mi a teendője?
Ha nincs a banki azonosításhoz beállítva mobiltelefonszáma, kérjük, első lépésként adjon meg mobiltelefonszámot, és regisztráljon az internetes biztonsági kód szolgáltatásra bármelyik OTP Bank fiókban személyesen. Foglaljon időpontot itt.
Ha van a banki azonosításhoz beállítva mobiltelefonszáma, de még nem regisztrált az internetes biztonsági kód szolgáltatásra, akkor ezt tegye meg bármelyik OTP Bank fiókban, vagy az alábbi digitális csatornák valamelyikén:
OTP SmartBank
alkalmazásban
OTPdirekt internetes szolgáltatással
Ha már van internetes biztonsági kód szolgáltatása és már használja az OTP SmartBank alkalmazást, frissítse telefonján a legújabb verzióra, és engedélyezze telefonján az alkalmazás értesítéseit.
SmartBankkal gyorsabb és
kényelmesebb!
OTP SmartBank
Ha még nem használja az ,
töltse le és intézze mobilon pénzügyeit.
Részletek
Azonosítás internetes biztonsági kóddal (SMS) és TeleKóddal
Internetes vásárláskor a kereskedő fizetési oldalán felugrik egy ablak, ahol Önnek meg kell adnia az SMS-ben kapott és a TeleKódját.
Vásárláskor a megszokott módon adja meg a kártyaadatait!
A fizetési felületen adja meg az SMS-ben kapott kódot és a TeleKódját!
Ha helyesen adta meg a kódokat, sikeresen végzett a vásárlással.
Mi a teendője?
Ha nincs a banki azonosításhoz beállítva mobiltelefonszáma, kérjük, első lépésként adjon meg mobiltelefonszámot, és regisztráljon az internetes biztonsági kód szolgáltatásra bármelyik OTP Bank fiókban személyesen. Foglaljon időpontot itt.
Ha már van a banki azonosításhoz beállítva mobiltelefonszáma, kérjük, ellenőrizze, hogy jó telefonszám van-e megadva! Ha Önnek nem került automatikusan beállításra az internetes biztonsági kód szolgáltatás, akkor mielőbb regisztráljon a szolgáltatásra bármelyik OTP Bank fiókban személyesen vagy az alábbi digitális csatornáinkon:
OTP SmartBank
alkalmazásban
OTPdirekt internetes szolgáltatással
Módosítsa az alapértelmezett TeleKódot!
Hogyan módosíthatom a TeleKódot?
A TeleKód egy 3 számjegyű jelszó, ami alapértelmezetten az Ön kártyája mögött álló fizetési számla vagy hitelszámla utolsó 3 számjegye (Kincstári kártya esetén a kártyaszám utolsó 3 számjegye). Ahhoz, hogy a TeleKódot használni tudja internetes vásárlásaihoz, módosítania kell az alapértelmezett TeleKódot.
A TeleKód módosítására az alábbi lehetőségei vannak:
OTP SmartBank
alkalmazásban
A mobilalkalmazásban egyszerűen módosíthatja TeleKódját.
OTPdirekt internetes szolgáltatással
A TeleKód módosítása otthonról, azonnal elvégezhető.
OTPdirekt automata
szolgáltatáson keresztül
Hívja a +36 1/20/30/70 366 6666-os számot, ahol a módosításhoz meg kell adnia az aktuális TeleKódot.
Gyakran ismételt kérdések
-
Igen, ha interneten vásárol, minden esetben azonosítania kell magát, hogy jogosult-e a kártya használatára. Ha Ön társkártyával rendelkezik, a fent leírt módon, SMS-ben kapott internetes biztonsági kóddal és TeleKóddal tudja magát azonosítani (tehát társkártyához a SmartBankos azonosítást nem tudja használni). Az internetes vásárláshoz szükséges internetes biztonsági kód szolgáltatásra kizárólag bankfiókban a számlatulajdonosok jelenlétében tud regisztrálni. A TeleKódot OTP Bank fiókban vagy OTPdirekt automata telefonos szolgáltatáson keresztül tudja módosítani.
-
Minden OTP által kibocsátott bankkártyának van TeleKódja, ami alapértelmezetten a betéti- vagy hitelkártyához tartozó számla utolsó 3 számjegye. De ezt a kódot meg kell változtatnia, ha TeleKóddal akarja magát azonosítani internetes vásárlásaikor.
Ha Ön az internetes vásárlásait OTP SmartBank alkalmazásban akarja jóváhagyni, nem szükséges TeleKódot használnia.
-
Ha OTP SmartBank alkalmazással akarja azonosítani magát internetes vásárlásaikor, akkor mindenképpen frissítenie kell az alkalmazást. Fizetéskor a mobiltelefonján lévő OTP SmartBank alkalmazás jelezni fogja a frissítés szükségességét, frissítés nélkül a fizetés nem folytatható.
-
2021. január 1-től kötelező használni a szolgáltatást az internetes vásárlásaihoz, ha olyan kereskedőtől vásárol, aki alkalmazza ezt a szolgáltatást (azoknak a kereskedőknek, akiknek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződésük, 2021. január 1-től kötelező lesz alkalmazniuk). Tehát ha 2021. január 1-je után szeretné internetes vásárlásra használni kártyáját, regisztráljon az internetes biztonsági kód szolgáltatásra.
-
A változtatás a bankkártya használat eddiginél is nagyobb biztonságát szolgálja. Az erős ügyfél-hitelesítést (Strong Customer Authentication, SCA) az Európai Unió pénzforgalmi szolgáltatásokról szóló 2015-ben elfogadott – 2015/2366-os, gyakran PSD2-ként hivatkozott – irányelve írta elő. Célja, hogy még inkább visszaszorítsa az e-kereskedelemhez köthető csalások számát. A hitelesítési folyamat szigorításával a bankok az eddigieknél is átfogóbban ellenőrizhetik, hogy egy fizetéshez használt kártyát valóban annak tulajdonosa használ, nem egy illetéktelen személy.
-
2021. január 1-től az Európai Gazdasági Térségben – tehát az Európai Unió tagállamaiban, továbbá az Egyesült Királyságban, Norvégiában, Liechtensteinben és Izlandon – üzemelő internetes oldalakon minden kártyás vásárlásra vonatkozik az új szabályozás. Az említett országokon kívüli, például ázsiai vagy amerikai online kereskedők azonban nem feltétlenül követelik meg.
-
Igen, kizárólag ezeket érinti.
-
Az internetes vásárláshoz szükséges SmartBankon keresztüli, vagy az internetes biztonsági kóddal és TeleKóddal történő azonosítás díjmentes.
Fizetési probléma esetén:
-
A fizetési felületek legtöbbje – a felhasználó adatainak védelme érdekében – néhány perc után automatikusan bezár, ha nem történt meg a fizetés. Ilyenkor nem történik pénzmozgás, hiszen a vásárlás sem történt meg.
Ebben az esetben javasoljuk, hogy a szükséges információk birtokában kezdje újra a fizetést. Ha nem a SmartBank mobilalkalmazáson keresztül, hanem az SMS-ben kapott internetes biztonsági kóddal és TeleKóddal azonosítaná magát, új SMS-kódot fog kapni, ám emellett újra meg kell adnia TeleKódját is.
Mi az a TeleKód?
A TeleKód alapértelmezetten az OTP Bank által kibocsátott betéti- vagy hitelkártya esetében a bankkártyához tartozó számla utolsó 3 számjegye. De ezt az alapértelmezett kódot meg kell változtatnia, ha TeleKóddal akarja magát azonosítani internetes vásárlásaikor.
A TeleKód módosításának lehetőségeiről itt olvashat részletesebben.
-
- Ha Ön rendelkezik regisztrációval az OTP SmartBank mobilapplikációba, a Bankkártyák menüpontban az adott kártyára vonatkozó Részletek között találja a kártyájához beállított vásárlási limiteket, és itt módosítani is tudja ezeket.
- Ha Ön szerződött az OTPdirekt internetes szolgáltatásra, a Betéti kártyák, hitelkártyák / Bankkártya adatok lekérdezése és módosítása menüpont alatt.
- Ha Ön szerződött az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatásra, akkor a +36 1/20/30/70 366 6666-os számon módosíthatja és ellenőrizheti.
- Az OTP Bank legközelebbi fiókjában szintén ellenőrizheti és módosíthatja a bankkártyájához beállított vásárlási limiteket. Az ügyintézéshez már időpontot is foglalhat.
-
Ellenőrizze, hogy a SmartBank alkalmazás legfrissebb verzióját futtatja-e, valamint engedélyezte-e az alkalmazás értesítéseit mobiltelefonján.
-
Lehetséges, hogy a szolgáltatáshoz beállított telefonszám nem megfelelő.
Beállított telefonszámát az alábbi csatornákon ellenőrizeti főkártya-birtokosként:
- Ha Ön rendelkezik regisztrációval az OTP SmartBank mobilapplikációba, a Bankkártyák menüpontban az adott kártyára vonatkozó Részletek között találja az Internetes biztonsági kód szolgáltatáshoz beállított telefonszámot.
- Ha Ön szerződött az OTPdirekt internetes szolgáltatásra, a Betéti kártyák, hitelkártyák / Bankkártya adatok lekérdezése és módosítása menüpont alatt, a „Telefonszám internetes biztonsági kódhoz” oszlopban jelenik meg a szolgáltatáshoz beállított telefonszáma.
- Ha Ön szerződött az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatásra a +36 1/20/30/70 366 6666-os számon ellenőrizheti a beállított telefonszámot.
- Az OTP Bank legközelebbi fiókjában szintén ellenőrizheti a bankkártyájához beállított telefonszámot, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhat.
Társkártya-birtokosként csak az OTP Bank legközelebbi fiókjában ellenőrizheti a bankkártyájához beállított telefonszámot, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhat.
Az internetes vásárláshoz szükséges internetes biztonsági kód szolgáltatásra kizárólag bankfiókban a számlatulajdonosok jelenlétében tud regisztrálni.Az OTPdirekt szerződéséhez beállított telefonszámát az alábbi csatornákon módosíthatja:
- Az OTPdirekt internetes szolgáltatásban, a jobboldalt, felül található Beállítások/Ügyfél elérhetőségek módosítása/Telefon menüpontban.
- Telefonon hívja az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatást a +36 1/20/30/70 366 6666-os számon, majd válassza a 4-es menüpontot.
- Az OTP Bank legközelebbi fiókjában is van erre lehetősége, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhat.
Ha a beállított telefonszám megfelelő, lehetséges, hogy azért nem kapott SMS-t, mert Ön már regisztrált az OTP SmartBank mobilalkalmazásra, és ezen keresztül küldte értesítését a rendszer. Ha nem kapta meg az értesítést, ellenőrizze, hogy a SmartBank alkalmazás legfrissebb verzióját futtatja-e, valamint engedélyezte-e az alkalmazás értesítéseit mobiltelefonján.
-
A TeleKód alapértelmezetten az OTP Bank által kibocsátott betéti kártya esetében a bankkártyához tartozó számla utolsó 3 számjegye. De ezt az alapértelmezett kódot meg kell változtatnia, ha TeleKóddal akarja magát azonosítani internetes vásárlásaikor.
A TeleKód módosításának lehetőségeiről itt olvashat részletesebben. -
Ha minden, a fentiekben részletezett beállítást elvégzett a többlépcsős azonosításhoz, előfordulhat, hogy a kereskedőnél (akitől vásárol) lépett fel hiba. Ebben az esetben javasoljuk, hogy jelezze a kereskedőnél a hibát.
November 2-tól Ön kétféleképpen tudja azonosítani magát internetes vásárláskor, ha bankkártyájához be van állítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás:
- vagy az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás (OTP SmartBank alkalmazás) használatával;
- vagy a mobileszközére kapott és TeleKóddal.
Azonosítás OTP SmartBank használatával
Ha Ön, az üzleti betéti kártya birtokosaként az OTP SmartBank alkalmazást is igénybe veszi a szerződő fél fizetési számlájához kapcsolódóan, vásárlását az alkalmazásban is gyorsan és egyszerűen jóváhagyhatja. Ilyenkor egy felugró értesítést kap a telefonjára, amire rákattintva belép az alkalmazásba, majd az alkalmazáson belül egy jóváhagyással engedélyezheti az internetes vásárlást.
Vásárláskor a megszokott módon adja meg a kártyaadatait!
Az OTP SmartBank alkalmazás felugró értesítést küld a telefonjára, amire rákattintva jóváhagyhatja a vásárlást.
Ha jóváhagyja a kérelmet az alkalmazásban, sikeresen végzett a vásárlással.
Mi a kártyabirtokos teendője?
Ha az üzleti betéti kártyájához nincs beállítva internetes biztonsági kód szolgáltatás, a beállítást a szerződő fél képviseletére jogosult személy kérheti a számlavezető OTP Bank fiókban. A beállításhoz szükséges nyomtatványt .
Ha az üzleti betéti kártyájához már be van állítva az internetes biztonsági kód, és használja az OTP SmartBank alkalmazást, frissítse telefonján a legújabb verzióra és engedélyezze telefonján az alkalmazás értesítéseit.
SmartBankkal gyorsabb és
kényelmesebb!
OTP SmartBank
Ha még nem használja az ,
töltse le és intézze mobilon pénzügyeit.
Részletek
Azonosítás internetes biztonsági kóddal (SMS) és TeleKóddal
Internetes vásárláskor a kereskedő fizetési oldalán felugrik egy ablak, ahol Önnek meg kell adnia az SMS-ben kapott és a .
Vásárláskor a megszokott módon adja meg a kártyaadatait!
A fizetési felületen adja meg az SMS-ben kapott kódot és a TeleKódját!
Ha helyesen adta meg a kódokat, sikeresen végzett a vásárlással.
Mi a kártyabirtokos teendője?
Ha az üzleti betéti kártyájához nincs beállítva internetes biztonsági kód szolgáltatás, a beállítást a szerződő fél képviseletére jogosult személy kérheti a számlavezető OTP Bank fiókban. A beállításhoz szükséges nyomtatványt .
Ha üzleti betéti kártyájához már be van állítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás, akkor módosítsa az alapértelmezett TeleKódot!
Hogyan módosíthatom a TeleKódot?
A TeleKód egy 3 számjegyű jelszó, ami alapértelmezetten az Ön kártyája mögött álló fizetési számla vagy hitelszámla utolsó 3 számjegye (Kincstári kártya esetén a kártyaszám utolsó 3 számjegye). Ahhoz, hogy a TeleKódot használni tudja internetes vásárlásaihoz, módosítania kell az alapértelmezett TeleKódot.
A TeleKód módosítására az alábbi lehetőségei vannak:
OTP Bank fiókban
Foglaljon időpontot az Önhöz legközelebbi bankfiókunkba.
A TeleKódot csak Ön, a kártya birtokosa módosíthatja. Az üzleti betéti kártya TeleKódjának módosításához a szerződő fél képviselőinek jelenlétére vagy aláírására nincs szükség.
Időpontot foglalokOTPdirekt automata
szolgáltatáson
keresztül
Hívja a +36 1/20/30/70 366 6666-os számot, ahol a módosításhoz meg kell adnia az aktuális TeleKódot.
Gyakran ismételt kérdések
-
A Virtuális Vámkártyához nem állítható be internetes biztonsági kód. Vámfizetéskor továbbra is a TeleKóddal kell azonosítania magát. Javasoljuk, módosítsa a vámfizetéshez szükséges TeleKódot OTP Bank fiókban vagy OTPdirekt automata telefonos szolgáltatáson keresztül.
-
Minden OTP által kibocsátott bankkártyának van TeleKódja, ami alapértelmezetten az üzleti betéti kártyához tartozó számla utolsó 3 számjegye. De ezt a kódot meg kell változtatnia, ha TeleKóddal akarja magát azonosítani internetes vásárlásaikor.
Ha Ön az internetes vásárlásait OTP SmartBank alkalmazásban akarja jóváhagyni, nem szükséges TeleKódot használnia.
-
Ha OTP SmartBank alkalmazással akarja azonosítani magát internetes vásárlásaikor, akkor mindenképpen frissítenie kell az alkalmazást. Fizetéskor a mobiltelefonján lévő OTP SmartBank alkalmazás jelezni fogja a frissítés szükségességét, frissítés nélkül a fizetés nem folytatható.
-
2021. január 1-től kötelező használni a szolgáltatást az internetes vásárlásaihoz, ha olyan kereskedőtől vásárol, aki alkalmazza ezt a szolgáltatást (azoknak a kereskedőknek, akiknek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződésük, 2021. január 1-től kötelező lesz alkalmazniuk). Tehát ha 2021. január 1-je után szeretné internetes vásárlásra használni kártyáját, a szerződő fél képviselőjének regisztrálnia kell a bankkártyát az internetes biztonsági kód szolgáltatásra. A regisztrációhoz szükséges nyomtatványt
-
A változtatás a bankkártya használat eddiginél is nagyobb biztonságát szolgálja. Az erős ügyfél-hitelesítést (Strong Customer Authentication, SCA) az Európai Unió pénzforgalmi szolgáltatásokról szóló 2015-ben elfogadott – 2015/2366-os, gyakran PSD2-ként hivatkozott – irányelve írta elő. Célja, hogy még inkább visszaszorítsa az e-kereskedelemhez köthető csalások számát. A hitelesítési folyamat szigorításával a bankok az eddigieknél is átfogóbban ellenőrizhetik, hogy egy fizetéshez használt kártyát valóban annak tulajdonosa használ, nem egy illetéktelen személy.
-
2021. január 1-től az Európai Gazdasági Térségben – tehát az Európai Unió tagállamaiban, továbbá az Egyesült Királyságban, Norvégiában, Liechtensteinben és Izlandon – üzemelő internetes oldalakon minden kártyás vásárlásra vonatkozik az új szabályozás. Az említett országokon kívüli, például ázsiai vagy amerikai online kereskedők azonban nem feltétlenül követelik meg.
-
Igen, kizárólag ezeket érinti.
-
Az internetes vásárláshoz szükséges SmartBankon keresztüli, vagy az internetes biztonsági kóddal és TeleKóddal történő azonosítás díjmentes.
Fizetési probléma esetén:
-
A fizetési felületek legtöbbje – a felhasználó adatainak védelme érdekében – néhány perc után automatikusan bezár, ha nem történt meg a fizetés. Ilyenkor nem történik pénzmozgás, hiszen a vásárlás sem történt meg.
Ebben az esetben javasoljuk, hogy a szükséges információk birtokában kezdje újra a fizetést. Ha nem a SmartBank mobilalkalmazáson keresztül, hanem az SMS-ben kapott internetes biztonsági kóddal és TeleKóddal azonosítaná magát, új SMS-kódot fog kapni, ám emellett újra meg kell adnia TeleKódját is.
Mi az a TeleKód?
A TeleKód alapértelmezetten az OTP Bank által kibocsátott betéti- vagy hitelkártya esetében a bankkártyához tartozó számla utolsó 3 számjegye. De ezt az alapértelmezett kódot meg kell változtatnia, ha TeleKóddal akarja magát azonosítani internetes vásárlásaikor.
A TeleKód módosításának lehetőségeiről itt olvashat részletesebben.
-
A bankkártyájához beállított vásárlási limiteket a szerződő fél* képviselője a számlavezető fiókjában ellenőrizheti. A beállított limitek módosításához szükséges nyomtatványt itt érheti el.
*Tehát például vállalkozás, önkormányzat, egyesület, alapítvány, egyház, stb. -
Ellenőrizze, hogy a SmartBank alkalmazás legfrissebb verzióját futtatja-e, valamint engedélyezte-e az alkalmazás értesítéseit mobiltelefonján.
-
Lehetséges, hogy az Ön bankkártyájához nincs beállítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás. Ha 2021. január 1-je után szeretné internetes vásárlásra használni kártyáját, a szerződő fél* képviselőjének regisztrálnia kell a bankkártyát az internetes biztonsági kód szolgáltatásra. A regisztrációhoz szükséges nyomtatványt itt érheti el.
Ha bankkártyájához már beállították az internetes biztonsági kód szolgáltatást és , mégsem kapott SMS-t, előfordulhat, hogy a szolgáltatáshoz beállított telefonszám nem megfelelő. A szolgáltatáshoz kapcsolódó telefonszámot a szerződő fél* képviselője a számlavezető fiókjában ellenőrizheti. A telefonszám módosításához szükséges nyomtatványt itt érheti el.
*Tehát például vállalkozás, önkormányzat, egyesület, alapítvány, egyház, stb.
Ha a beállított telefonszám megfelelő, lehetséges, hogy azért nem kapott SMS-t, mert Ön már igénybe veszi az OTP SmartBank mobilalkalmazást, és ezen keresztül küldte értesítését a rendszer. Ha nem kapta meg az értesítést, ellenőrizze, hogy a SmartBank alkalmazás legfrissebb verzióját futtatja-e, valamint engedélyezte-e az alkalmazás értesítéseit mobiltelefonján. -
A TeleKód alapértelmezetten az OTP Bank által kibocsátott betéti kártya esetében a bankkártyához tartozó számla utolsó 3 számjegye. De ezt az alapértelmezett kódot meg kell változtatnia, ha TeleKóddal akarja magát azonosítani internetes vásárlásaikor.
A TeleKód módosításának lehetőségeiről itt olvashat részletesebben.Ha elfelejtette a már módosított TeleKódját, az OTP Bank legközelebbi fiókjában módosíthatja ismét. Az üzleti betéti kártyák TeleKódját csak azok birtokosa módosíthatja, ehhez a szerződő fél képviselőinek jelenlétére vagy aláírására nincs szükség.
-
Ha minden, a fentiekben részletezett beállítást elvégzett a többlépcsős azonosításhoz, előfordulhat, hogy a kereskedőnél (akitől vásárol) lépett fel hiba. Ebben az esetben javasoljuk, hogy jelezze a kereskedőnél a hibát.