Nem tudott fizetni bankkártyájával az interneten? A következő linkeken tájékozódhat kártya típusától függően:

Lakossági kártya Üzleti kártya

Elakadtál
az internetes vásárlás során?

Állítsd be az internetes biztonsági kódot
egyszerűen az OTP internetbanki
és mobilalkalmazási szolgáltatásában!

még biztonságosabban vásárolhatsz lakossági betéti- és hitelkártyáddal, valamint üzleti betéti kártyáddal az interneten.
Internetes vásárláskor több lépcsőben kell megerősítened, hogy kártyabirtokosként jogosult vagy a kártya használatára, és jóváhagynod a vásárlást.

Mi a teendőd?

1

Állítsd be a kártyádhoz az internetes biztonsági kód szolgáltatást, ha még nincs beállítva.

Hogyan állíthatod be az internetes biztonsági kód szolgáltatást?

Új OTP MobilBankban

Új OTP InternetBankban

OTPdirekt internetes
szolgáltatással

Üzleti betéti kártyák esetében a szerződő fél képviseletére jogosult személy kezdeményezheti az internetes biztonsági kód beállítását személyesen, a számlavezető OTP Bank fiókban.

2022. március 24-től a lakossági SmartBank szolgáltatás helyét az új OTP Bank MobilBank veszi át, amely biztosítja a napi bankoláshoz szükséges legfontosabb funkciókat. A lakossági SmartBank kivezetésről részletesen itt olvashatsz.

2

Módosítsd a , az alábbi csatornák egyikén. Ha az új OTP MobilBankot használod, frissítsd azt a telefonodon a legújabb verzióra és engedélyezd, hogy az alkalmazás értesítéseket küldjön!

Hogyan módosíthatod a Telekódodat?

Új OTP MobilBankban

A mobilalkalmazásban egyszerűen módosíthatod a TeleKódodat.

Új OTP InternetBankban

A TeleKód módosítása otthonról, azonnal elvégezhető.

OTPdirekt internetes
szolgáltatással

A TeleKód módosítása otthonról, azonnal elvégezhető.

OTP Bank fiókban

Foglalj időpontot a hozzád legközelebbi bankfiókunkba.

Időpontot foglalok

OTPdirekt automata
szolgáltatáson keresztül

Hívd a +36 1/20/30/70 366 6666-os számot, ahol a módosításhoz meg kell adnod az aktuális TeleKódodat.

OTP Bank forinttöltésű
ATM-készülékein

Az OTP Bank ATM-készülékein egyszerűen és gyorsan módosíthatod a TeleKódodat.

Üzleti betéti kártyák esetében személyesen, OTP Bank fiókban vagy az OTPdirekt automata szolgáltatáson keresztül lehet kezdeményezni a TeleKód módosítását.

Ha nem adtál meg telefonszámot a banki azonosításhoz és/vagy nincs internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásra szerződésed (nincs internetbanki hozzáférésed és nem használsz OTP MobilBankot), személyesen kell befáradnod bármelyik OTP Bank fiókba a telefonszám megadásához és az internetes biztonsági kód beállításához.

Válassza ki, milyen típusú bankkártyával rendelkezik, és nézze meg a teendőit!

Internetes vásárlások jóváhagyása:

  • Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás (az új OTP MobilBank) használatával vagy;
  • A mobileszközödre kapott és TeleKóddal.
Azonosítás

Azonosítás OTP mobilalkalmazás használatával

Vásárlásodat telefonon gyorsan és egyszerűen jóváhagyhatod az új OTP MobilBankban. Ilyenkor egy felugró értesítést kapsz a telefonodra, amire rákattintva belépsz az alkalmazásba, majd az alkalmazáson belül egy jóváhagyással engedélyezheted az internetes vásárlást.

Vásárláskor a megszokott módon add meg a kártyaadataidat!

Az új OTP MobilBank felugró értesítést küld a telefonodra, amire rákattintva jóváhagyhatod a vásárlást.

Ha jóváhagytad a kérelmet az alkalmazásban, sikeresen végeztél a vásárlással.

A használat feltételei

Az új OTP MobilBankban csak akkor tudod jóváhagyni internetes kártyás vásárlásaidat, ha már regisztráltál a Digitális Szolgáltatási szerződésre, amellyel az adott bankkártyát is tudod kezelni.

Ha még nem regisztráltál az új OTP MobilBank használatára, akkor kizárólag TeleKóddal és Internetes biztonsági kóddal tudod jóváhagyni az internetes vásárlást.

Ha korábban SmartBank alkalmazást használtál, 2022. március 24-e után az internetes vásárlási tranzakciók jóváhagyása SMS-ben lesz lehetséges (amíg nem regisztrálsz az új MobilBankba).

Telekódos jóváhagyás egyes tranzakcióknál

Amennyiben az internetes kártyás vásárlás jóváhagyása az új OTP MobilBankon keresztüli jóváhagyással indul, megváltoztathatod a jóváhagyás módját. Ilyenkor a Fizetés megerősítése felugró képernyőn válaszd „az SMS-sel és Telekóddal azonosítom magam” gombot, és automatikusan elindul és SMS-es és TeleKódos jóváhagyási folyamat.

Felugró értesítések

Ha az új OTP MobilBankot is használod, akkor a felugró értesítésre (push üzenet) kattintva a vásárlásodat jóvá tudod hagyni.

Internetes vásárlásodat úgy is jóváhagyhatod, hogy nem a felugró értesítésre kattintasz, hanem megnyitod az új OTP MobilBankot, és a belépés után a folyamatban lévő tranzakcióknál jóváhagyod a vásárlást.

Az új OTP MobilBank

Ha már regisztráltál az új OTP InternetBankba és az OTP MobilBankba (kötöttél Digitális Szolgáltatási Szerződést), és az új OTP MobilBankot is használod, akkor

  • az internetes biztonsági kód szolgáltatást az új OTP InternetBankban és OTP MobilBankban is beállíthatod,
  • az internetes vásárlásodat az új MobilBankban is jóvá tudod hagyni,
  • Telekódodat és a virtuális vásárlási limitedet az új OTP InternetBankban és OTP MobilBankban is lekérdezheted és módosíthatod.

Milyen beállításokat végezz el a bankkártyádon internetes vásárláshoz?

Megmutatjuk, milyen beállításokat kell elvégezned bankkártyádon internetes vásárláshoz: hogyan tudod beállítani az internetes biztonsági kód szolgáltatást; hogyan tudod módosítani a TeleKódodat; milyen beállításokat kell elvégezned az új OTP MobilBankban.

Töltsd le a megújult OTP MobilBankot

Töltsd le a megújult OTP MobilBankot

Intézd még egyszerűbben pénzügyeidet.

App Store letöltés iOS 12 és e felett
Google play letöltés Android 7.0 és e felett

Gyakran ismételt kérdések

  • A TeleKód alapértelmezetten az OTP Bank által kibocsátott betéti- vagy hitelkártya esetében a bankkártyához tartozó számla utolsó 3 számjegye. De ezt az alapértelmezett kódot meg kell változtatnod, ha TeleKódoddal akarod magadat azonosítani internetes vásárlásaidkor.

    A TeleKód módosításának lehetőségeiről itt olvashatsz részletesebben.

  • Igen, ha interneten vásárolsz, minden esetben azonosítanod kell magadat, hogy jogosult vagy-e a kártya használatára. Ha társkártyával rendelkezel, a fent leírt módon, SMS-ben kapott internetes biztonsági kóddal és TeleKóddal tudod magad azonosítani (tehát társkártyához az új OTP MobilBankos azonosítást nem tudod használni). Az internetes vásárláshoz szükséges TeleKód módosítását az OTP Bank forinttöltésű ATM-készülékein, OTP Bank fiókban vagy OTPdirekt automata telefonos szolgáltatáson keresztül tudod elvégezni.

  • Minden OTP által kibocsátott bankkártyának van TeleKódja, ami alapértelmezetten a betéti- vagy hitelkártyához tartozó számla utolsó 3 számjegye. De ezt a kódot meg kell változtatnod, ha TeleKóddal akarod magadat azonosítani internetes vásárlásaidkor.

    Ha az internetes vásárlásaidat az új OTP MobilBankban akarod jóváhagyni, nem szükséges TeleKódot használnod.

  • Ha új OTP MobilBankban akarod azonosítani magadat internetes vásárlásaidkor, akkor mindenképpen frissítened kell az alkalmazást. Fizetéskor a mobiltelefonodon lévő az új OTP MobilBank alkalmazás jelezni fogja a frissítés szükségességét, frissítés nélkül a fizetés nem folytatható.

  • 2021. január 1-től kötelező használni a szolgáltatást az internetes vásárlásaidhoz, ha olyan kereskedőtől vásárolsz, aki alkalmazza ezt a szolgáltatást (olyan kereskedőnek, akinek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződése, 2021. január 1-től kötelező alkalmaznia).

  • A változtatás a bankkártya használat eddiginél is nagyobb biztonságát szolgálja. Az erős ügyfél-hitelesítést (Strong Customer Authentication, SCA) az Európai Unió pénzforgalmi szolgáltatásokról szóló 2015-ben elfogadott – 2015/2366-os, gyakran PSD2-ként hivatkozott – irányelve írta elő. Célja, hogy még inkább visszaszorítsa az e-kereskedelemhez köthető csalások számát. A hitelesítési folyamat szigorításával a bankok az eddigieknél is átfogóbban ellenőrizhetik, hogy egy fizetéshez használt kártyát valóban annak tulajdonosa használ, nem egy illetéktelen személy.
  • Az új PSD2 irányelv alapján
    • alacsony összegű,
    • kockázatértékelés alapján alacsony kockázatú,
    • Ismétlődő online fizetések esetében (például feliratkozások, előfizetések) az első vásárlásnál történik erős ügyfél-hitelesítés, a felhatalmazás megadása után, a későbbi tranzakcióknál nem.
    A PSD2 szabályai nem vonatkoznak Európai Gazdasági Térségen kívüli elfogadóhelyen történő online vásárlásokra.
  • 2021. január 1-től az Európai Gazdasági Térségben – tehát az Európai Unió tagállamaiban, továbbá az Egyesült Királyságban, Norvégiában, Liechtensteinben és Izlandon – üzemelő internetes oldalakon minden kártyás vásárlásra vonatkozik az új szabályozás. Az említett országokon kívüli, például ázsiai vagy amerikai online kereskedők azonban nem feltétlenül követelik meg.

  • Igen, kizárólag ezeket érinti.
  • Az internetes vásárláshoz szükséges az új OTP MobilBankon keresztüli, vagy az internetes biztonsági kóddal és TeleKóddal történő azonosítás díjmentes.

Fizetési probléma esetén:

  • A fizetési felületek legtöbbje – a felhasználó adatainak védelme érdekében – néhány perc után automatikusan bezár, ha nem történt meg a fizetés. Ilyenkor nem történik pénzmozgás, hiszen a vásárlás sem történt meg.

    Ebben az esetben javasoljuk, hogy a szükséges információk birtokában kezdd újra a fizetést. Ha nem az új OTP MobilBankon keresztül, hanem az SMS-ben kapott internetes biztonsági kóddal és TeleKóddal azonosítanád magadat, új SMS-kódot fogsz kapni, ám emellett újra meg kell adnod TeleKódodat is.

  • Lehetséges, hogy a szolgáltatáshoz beállított telefonszám nem megfelelő.
    Beállított telefonszámot az alábbi csatornákon ellenőrizheted főkártya-birtokosként:

    • Ha rendelkezel regisztrációval az új OTP MobilBank szolgáltatásra, a Kártyáim menüpontban az adott kártyára vonatkozóan ellenőrizheted és módosíthatod a limiteket.
    • Ha szerződtél az OTPdirekt internetes szolgáltatásra, a Betéti kártyák, hitelkártyák / Bankkártya adatok lekérdezése és módosítása menüpont alatt ellenőrizheted és módosíthatod a limiteket.
    • Ha szerződtél az új OTP InternetBank szolgáltatásra, a Betéti kártyák és hitelkártyák menüpontban az adott kártyára vonatkozóan ellenőrizheted és módosíthatod a limiteket.
    • Ha szerződtél az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatásra a +36 1/20/30/70 366 6666-os számon ellenőrizheted a beállított telefonszámot.
    • Az OTP Bank legközelebbi fiókjában szintén ellenőrizheted a bankkártyádhoz beállított telefonszámot, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.

    Társkártya-birtokosként csak az OTP Bank legközelebbi fiókjában ellenőrizheted a bankkártyádhoz beállított telefonszámot, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.
    Az internetes vásárláshoz szükséges internetes biztonsági kód szolgáltatásra kizárólag bankfiókban a számlatulajdonosok jelenlétében tudsz regisztrálni.

    Az OTPdirekt szerződésedhez beállított telefonszámátodat az alábbi csatornákon módosíthatod:

    • Az OTPdirekt internetes szolgáltatásban, a jobboldalt, felül található Beállítások/Ügyfél elérhetőségek módosítása/Telefon menüpontban.
    • Telefonon hívd az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatást a +36 1/20/30/70 366 6666-os számon, majd válaszd a 4-es menüpontot.
    • Az OTP Bank legközelebbi fiókjában is van erre lehetősége, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.

    Ha a beállított telefonszám megfelelő, lehetséges, hogy azért nem kaptál SMS-t, mert már regisztráltál az új OTP MobilBankra, és ezen keresztül küldött értesítést a rendszer. Ha nem kaptad meg az értesítést, ellenőrizd, hogy az új OTP MobilBank alkalmazás legfrissebb verzióját futtatod-e, valamint engedélyezted-e az alkalmazás értesítéseit mobiltelefonodon.

  • Ellenőrizd, hogy az új OTP MobilBank legfrissebb verzióját használod-e, valamint engedélyezted-e az alkalmazás értesítéseit mobiltelefonodon. Internetes vásárlásodat úgy is jóváhagyhatod, hogy nem a felugró értesítésre kattintasz, hanem megnyitod az új OTP MobilBankot, és belépés után a folyamatban lévő tranzakcióknál jóváhagyod a vásárlást.

  • Lehetséges, hogy a szolgáltatáshoz beállított telefonszám nem megfelelő.
    Beállított telefonszámot az alábbi csatornákon ellenőrizheted főkártya-birtokosként:

    • Ha rendelkezel regisztrációval az új OTP MobilBank szolgáltatásra, a Kártyáim menüpontban az adott kártyára vonatkozó Részletek között találod az Internetes biztonsági kód szolgáltatáshoz beállított telefonszámot.
    • Ha szerződtél az OTPdirekt internetes szolgáltatásra, a Betéti kártyák, hitelkártyák / Bankkártya adatok lekérdezése és módosítása menüpont alatt, a „Telefonszám internetes biztonsági kódhoz” oszlopban jelenik meg a szolgáltatáshoz beállított telefonszámod.
    • Ha szerződtél az új OTP InternetBank szolgáltatásra, a Betéti kártyák és hitelkártyák menüpontban az adott kártyára vonatkozóan ellenőrizheted és módosíthatod a limiteket.
    • Ha szerződtél az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatásra a +36 1/20/30/70 366 6666-os számon ellenőrizheted a beállított telefonszámot.
    • Az OTP Bank legközelebbi fiókjában szintén ellenőrizheted a bankkártyádhoz beállított telefonszámot, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.

    Társkártya-birtokosként csak az OTP Bank legközelebbi fiókjában ellenőrizheted a bankkártyádhoz beállított telefonszámot, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.
    Az internetes vásárláshoz szükséges internetes biztonsági kód szolgáltatásra kizárólag bankfiókban a számlatulajdonosok jelenlétében tudsz regisztrálni.

    Az OTPdirekt szerződésedhez beállított telefonszámátodat az alábbi csatornákon módosíthatod:

    • Az OTPdirekt internetes szolgáltatásban, a jobboldalt, felül található Beállítások/Ügyfél elérhetőségek módosítása/Telefon menüpontban.
    • Telefonon hívd az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatást a +36 1/20/30/70 366 6666-os számon.
    • Az OTP Bank legközelebbi fiókjában is van erre lehetősége, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.

    Ha a beállított telefonszám megfelelő, lehetséges, hogy azért nem kaptál SMS-t, mert már regisztráltál az OTP SmartBank mobilalkalmazásra, és ezen keresztül küldött értesítést a rendszer. Ha nem kaptad meg az értesítést, ellenőrizd, hogy a SmartBank alkalmazás legfrissebb verzióját futtatod-e, valamint engedélyezted-e az alkalmazás értesítéseit mobiltelefonodon.

  • A TeleKód alapértelmezetten az OTP Bank által kibocsátott betéti- vagy hitelkártya esetében a bankkártyához tartozó számla utolsó 3 számjegye. De ezt az alapértelmezett kódot meg kell változtatnod, ha TeleKódoddal akarod magadat azonosítani internetes vásárlásaidkor.
    A TeleKód módosításának lehetőségeiről itt olvashatsz részletesebben.

A TeleKód egy 3 számjegyű jelszó, ami alapértelmezetten a kártyád mögött álló fizetési számla
vagy hitelszámla utolsó 3 számjegye (Kincstári kártya esetén a kártyaszám utolsó 3 számjegye). Ahhoz, hogy a TeleKódot használni tudd internetes vásárlásaidhoz, módosítanod kell az alapértelmezett TeleKódot.

Az internetes biztonsági kód egy olyan egyedi kód, amelyet az internetes vásárlás során a bank SMS-ben küld meg a mobiltelefonodra.

Ezt a kódot kell megadni fizetéskor egy megerősítő oldalon, ha a kereskedő alkalmazza ezt a szolgáltatást (olyan kereskedőnek, akinek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződése, 2021. január 1-től kötelező alkalmaznia).

Honnan tudhatod, hogy be van-e állítva a szolgáltatás a kártyádhoz?

Ha már előfordult, hogy internetes vásárláskor egy megerősítő kódot kért a fizetési felület, akkor valószínűleg a kártyádhoz be van állítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás.

Főkártya-birtokosként a szolgáltatás beállítását, és a hozzá kapcsolódó telefonszámot az alábbi módokon ellenőrizheted:

Társkártya-birtokosként csak az OTP legközelebbi fiókjában ellenőrizheted a bankkártyádhoz beállított telefonszámot, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.

Hogyan módosíthatod az OTPdirekt szerződésedhez beállított telefonszámodat?

● Az OTPdirekt internetes szolgáltatásban, a jobboldalt, felül található Beállítások/Ügyfél elérhetőségek módosítása/Telefon menüpontban.

● Telefonon hívd az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatást a +36 1/20/30/70 366 6666-os számon, majd válaszd a 4-es menüpontot.

● Az OTP Bank legközelebbi fiókjában is van erre lehetőséged, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.

Az internetes biztonsági kód egy olyan egyedi kód, amelyet az internetes vásárlás során a bank SMS-ben küld meg a mobiltelefonodra.

Ezt a kódot kell megadni fizetéskor egy megerősítő oldalon, ha a kereskedő alkalmazza ezt a szolgáltatást (olyan kereskedőnek, akinek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződése, 2021. január 1-től kötelező alkalmaznia).

Honnan tudhatod, hogy be van-e állítva a szolgáltatás a kártyádhoz?

Ha már előfordult, hogy internetes vásárláskor egy megerősítő kódot kért a fizetési felület, akkor valószínűleg a kártyádhoz be van állítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás.

Főkártya-birtokosként a szolgáltatás beállítását, és a hozzá kapcsolódó telefonszámot az alábbi módokon ellenőrizheted:

Társkártya-birtokosként csak az OTP legközelebbi fiókjában ellenőrizheted a bankkártyádhoz beállított telefonszámot, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.

Hogyan módosíthatod az OTPdirekt szerződésedhez beállított telefonszámodat?

● Az OTPdirekt internetes szolgáltatásban, a jobboldalt, felül található Beállítások/Ügyfél elérhetőségek módosítása/Telefon menüpontban.

● Telefonon hívd az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatást a +36 1/20/30/70 366 6666-os számon, majd válaszd a 4-es menüpontot.

● Az OTP Bank legközelebbi fiókjában is van erre lehetőséged, az ügyintézéshez már időpontot is foglalhatsz.

Az internetes biztonsági kód egy olyan egyedi kód, amelyet az internetes vásárlás során a bank SMS-ben küld meg a mobiltelefonodra.

Ezt a kódot kell megadni fizetéskor egy megerősítő oldalon, ha a kereskedő alkalmazza ezt a szolgáltatást (olyan kereskedőnek, akinek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződése, 2021. január 1-től kötelező alkalmaznia).

Fontos tudni, hogy november 2-től nem lesz elég ezzel az SMS-kóddal azonosítania magát az internetes vásárláskor.

Honnan tudhatod, hogy be van-e állítva a szolgáltatás a kártyádhoz?

Ha már előfordult, hogy internetes vásárláskor egy megerősítő kódot kért a fizetési felület, akkor valószínűleg a kártyádhoz be van állítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás.

A szolgáltatás beállítását, illetve a hozzá kapcsolódó telefonszámát a szerződő fél* képviselője a számlavezető fiókjában ellenőrizheti.

*Tehát például vállalkozás, önkormányzat, egyesület, alapítvány, egyház, stb.

Mi az internetes biztonsági kód szolgáltatás?

Az internetes biztonsági kód egy olyan egyedi kód, amelyet az internetes vásárlás során a bank SMS-ben küld meg a mobiltelefonodra. Ezt a kódot kell megadni fizetéskor egy megerősítő oldalon, ha a kereskedő alkalmazza ezt a szolgáltatást (olyan kereskedőnek, akinek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződése, 2021. január 1-től kötelező alkalmaznia). Fontos tudni, hogy szeptember 21-től nem lesz elég ezzel az SMS-kóddal azonosítania magát: a vásárláskor meg kell adnia a Telekódját is; vagy SmartBankban is hitelesítheti a vásárlást az SMS-kód és Telekód megadása helyett.

Honnan tudhatod, hogy be van-e állítva a szolgáltatás a kártyádhoz?

Ha már előfordult, hogy internetes vásárláskor egy megerősítő kódot kért a fizetési felület, akkor valószínűleg a kártyádhoz be van állítva az internetes biztonsági kód szolgáltatás. A szolgáltatás beállítását ellenőrizheti: az OTP SmartBank mobilapplikációban, a Bankkártyák / Részletek menüpont alatt – ha az „Internetes biztonsági kód szolgáltatás” felirat alatt azt látja, „Regisztrált”, akkor az Ön kártyájához be van állítva a szolgáltatás; az OTPdirekt internetes szolgáltatásban, a Betéti kártyák, hitelkártyák / Bankkártya adatok lekérdezése és módosítása menüpont alatt – ha a „Telefonszám internetes biztonsági kódhoz” oszlopban megjelenik a szolgáltatáshoz beállított telefonszáma, akkor az Ön kártyájához be van állítva a szolgáltatás.

A TeleKódot minden lakossági betéti kártyádnál és hitelkártyádnál külön-külön be kell állítani.

A sikeres módosítást követően a külföldi használat korlátozását is átállíthatod a Limit módosítása gombra nyomva. Ugyanitt bármikor módosíthatók a korábbi beállítások. A díjakról részletesen az adott kártyára vonatkozó hirdetményben olvashatsz.

Ha még nem tetted, akkor töltsd le a Smartbank mobilalkalmazást.

A TeleKódot minden lakossági betéti kártyádnál és hitelkártyádnál külön-külön be kell állítani.

A bankkártya kiválasztása után a Külföldi használat korlátozását is átállíthatja a jobb oldalon található Módosítás legördülő menüpontban. Ugyanitt bármikor módosíthatók a korábbi beállítások. A díjakról részletesen az adott kártyára vonatkozó hirdetményben olvashat.

#

A TeleKódot minden lakossági betéti kártyádnál és hitelkártyádnál külön-külön be kell állítani.

A TeleKódot minden lakossági betéti kártyádnál és hitelkártyádnál külön-külön be kell állítani.

Az adatlapot 3 példányban nyomtassa ki, és a szerződő fél képviselője vagy képviselői mellett a kártyabirtokosnak is alá kell írnia.

Az adatlapot 3 példányban nyomtassa ki, és a szerződő fél képviselője vagy képviselői mellett a kártyabirtokosnak is alá kell írnia.

Az adatlapot 3 példányban nyomtassa ki, és a szerződő fél képviselője vagy képviselői mellett a kártyabirtokosnak is alá kell írnia.

Ha még nem tetted, akkor töltsd le az új OTP MobilBankot.

A TeleKódot minden lakossági betéti kártyádnál és hitelkártyádnál külön-külön be kell állítani.

A TeleKódot minden lakossági betéti kártyádnál és hitelkártyádnál külön-külön be kell állítania.

2021. január 1-től mindenkinek kötelező több lépcsőben jóváhagynia az internetes kártyás vásárlásait, ha olyan kereskedőnél vásárol, aki alkalmazza ezt a szolgáltatást. Ha tehát nem adtál meg telefonszámot a banki azonosításhoz, nem fogsz tudni az interneten vásárolni az érintett internetes kereskedőknél. (Minden olyan kereskedőnek, akinek az Európai Unión belüli pénzintézettel van kártyaelfogadói szerződése, 2021. január 1-től kötelező alkalmaznia a kétlépcsős hitelesítést az EU 2015/2366-os irányelvének (PSD2) megfelelően.)